ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ТОВАРІВ ШВИДКОГО ОБІГУ
Анотація
У статті розглядається досвід одного з найбільших алкогольних холдингів Східної Європи — Баядера Груп у просуванні горілчаного бренду Козацька Рада. В статті представлені висновки щодо значення пізнаваності бренду як інтегрального показника успіху маркетингових стратегій. Визначено, що підвищення пізнаваності сприяє зміцненню довіри до бренду, що в свою чергу підвищує ефективність продажів. Розглянуто ряд методів оцінки пізнаваності, включаючи опитування, аналітичні дані та моніторинг соціальних медіа. Окремо в статті розглянуто типові помилки, які компанії можуть допустити при спробах підвищення пізнаваності, і пропонуються шляхи їх уникнення. Висновки дослідження містять практичні поради для покращення стратегій маркетингу і підвищення ефективності комунікаційних кампаній.
Посилання
Sanjeev Verma. Artificial intelligence in marketing: A systematic review. International Journal of Information Management. 2021. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jjimei.2020.100002
Brynjolfsson E., & McElheran K. Digital Business Models: Concepts, Models, and the Alphabet Case Study. 2019. 247 p. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-13005-3
Matthias Wißotzki, Kurt Sandkuhl та Johannes Wichmann. Digital transformation and social media: An integrated approach to innovation. Architecting the Digital Transformation. Intelligent Systems Reference Library. Springer, Cham. 2020. Vol 188. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-49640-1_2
Lemon K.N., & Verhoef P.C. Understanding customer experience throughout the customer journey. Journal of Marketing. 2016. No. 80(6). P. 69–96. DOI: https://doi.org/10.1509/jm.15.0420
Братко С., Саламон І.Р. Використання цифрових технологій для просування продукції на міжнародних ринках. Електронний журнал "Ефективна економіка". 2022. № 5. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2022.5.80
Іванієнко В.В., Ковальчук К.В. Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках. Міжнародний науковий економічний журнал «Бізнес-Інформ». 2022. № 1. С. 444–450.
Копитова І.В. Федоренко В.Г. Маркетингові комунікації в контексті глобальних трансформацій та «європеїзації» сучасної України. Таврійський науковий вісник. 2020. № 3. С. 68–75.
Тенденції 2022 року в управлінні маркетинговими комунікаціями. Аналітичний звіт Factum Group, Всеукраїнська рекламна коаліція. 2022. URL: https://vrk.org.ua/images/Factum%20Group%20Marketing%20Directors%20Poll%20Report%202022.pdf (дата звернення: 01.07.2024).
Яловега Н.І. Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики й шляхи просування товарів. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. 2023. С. 373–379.
Бренди в Україні: рік потому. Маркетингове дослідження Kantar Ukraine. 2023. URL: https://retailers.ua/news/menedjment/13461-doslidjennya-kantar-yak-viyna-vplinula-na-spojivachiv-i-yak-diyati-brendam (дата звернення: 12.07.2024).
Sanjeev Verma (2021) Artificial intelligence in marketing: A systematic review. International Journal of Information Management. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jjimei.2020.100002
Brynjolfsson E., & McElheran K. (2019) Digital Business Models: Concepts, Models, and the Alphabet Case Study. 247 p. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-13005-3
Matthias Wißotzki, Kurt Sandkuhl та Johannes Wichmann (2020) Digital transformation and social media: An integrated approach to innovation. Architecting the Digital Transformation. Intelligent Systems Reference Library, vol 188. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-49640-1_2.
Lemon K. N., & Verhoef P. C. (2016) Understanding customer experience
throughout the customer journey. Journal of Marketing, vol. 80(6), pp 69–96. DOI: https://doi.org/10.1509/jm.15.0420
Bratko S., Salamon I. (2022) Vykorystannia tsyfrovykh tekhnolohii dlia prosuvannia produktsii na mizhnarodnykh rynkakh [Using digital technologies to promote products in international markets]. Effective Economy, no. 5. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2022.5.80
Ivaniienko V. V., Kovalchuk K. V. (2022) Marketynhovi stratehii formuvannia konkurentospromozhnoho brendu na mizhnarodnykh rynkakh [Marketing strategies for the formation of a competitive brand in international markets]. Business Inform, no. 1, pp. 444–450.
Kopytova I. V. Fedorenko V. G. (2020) Marketynhovi komunikatsii v konteksti hlobalnykh transformatsii ta «ievropeizatsii» suchasnoi Ukrainy [Marketing communications in the context of global transformations and "Europeanisation" of modern Ukraine]. Tavrian Scientific Bulletin, no. 3, pp. 68–75.
Factum Group (2022) Tendentsii 2022 roku v upravlinni marketynhovymy komunikatsiiamy [Trends in 2022 in marketing communications management]. Analytical report. Available at: https://vrk.org.ua/images/Factum%20Group%20Marketing%20Directors%20Poll%20Report%202022.pdf (accessed July 1, 2024).
Yalovega N. (2023) Marketynhovi komunikatsii v umovakh viiny: vyklyky y shliakhy prosuvannia tovariv [Marketing communications in the conditions of war: challenges and ways of promoting goods]. Scientific notes of the Lviv University of Business and Law. The series is economical, vol. 37, pp. 373–379.
Kantar Ukraine (2023) Brendy v Ukraini: rik potomu. Marketynhove doslidzhennia [Brands in Ukraine: a year later Marketing research]. Analytical report. Available at: https://retailers.ua/news/menedjment/13461-doslidjennya-kantar-yak-viyna-vplinula-na-spojivachiv-i-yak-diyati-brendam (accessed July 12, 2024).