ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ СИСТЕМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ГЕНЕРАЦІЇ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО ВІДЕО КОНТЕНТУ В ЗАДАЧАХ SMM МЕНЕДЖМЕНТУ
Анотація
Комунікаційна політика брендів у сфері соціальних мереж, як стратегічний напрям онлайн-бізнесу, динамічно розвивається, що проявляється у створенні нових форматів цифрового промоконтенту із використанням інструментів штучного інтелекту. У статті розроблено методологію проєктування системи штучного інтелекту для генерації рекламного відеоконтенту з метою просування товарів і послуг брендів у цифровому середовищі соціальних мереж. Доведено доцільність застосування моделей штучного інтелекту(ШІ) для створення рекламних відеороликів, що дозволяє знизити собівартість відеопродукції та скоротити час на її створення. Крім економії ресурсів, гнучкості алгоритмів штучного інтелекту дозволяють швидко адаптувати відеоматеріали під різні платформи та аудиторії, реалізувати персоналізований підхід до створенні контенту, що в свою чергу може дозволити підвищити ефективність рекламних кампаній. Висвітлено оптимальні методи написання інструкцій до LLM моделей на кожному етапі створення промоційного відео. В більшості випадків створення запитів або промптів здійснюється з застосуванням нейромережі chatGPT. Представлено алгоритм створення рекламного відеоконтенту із детальним описом кожного етапу, зокрема: пошуку і генерації креативних ідей, створення сценарію, формування набору кадрів відео шляхом створення фотореалістичних зображень, анімації та генерації відеоконтенту, створення музичного супроводу та дубляжу, вдосконалення якості відеопродукту за допомогою ретушування та апскейлінгу, а також синхронізації всіх компонентів промоційного відеоролика на фінальному етапі монтажу. Визначено на основі методів порівняльного аналізу оптимальні генеративні інструменти для кожного етапу створення промоційного ролика. Для генерації креативних ідей та написання сценарію найефективнішою виявилася нейромережа Claude AI. Формування промптів для генерації зображень і відео найкраще реалізується за допомогою ChatGPT. Серед графічних генеративних нейромереж лідером стала Midjourney, тоді як серед відеогенеративних моделей найвищі результати продемонстрували Runway та Kling. Для покращення якості відеоконтенту оптимальними рішеннями стали Magnific AI та Freepik AI. Завершальний етап – монтаж відео – найефективніше здійснюється за допомогою CapCut.
Посилання
Sedej T. The role of video marketing in the modern business environment: a view of top management of SMEs. Journal for International Business and Entrepreneurship Development. 2019. 12(1). pp. 37-48.
Benabdelouahed R. and Dakouan C., The use of artificial intelligence in social media: opportunities and perspectives. Expert journal of marketing. 2020. 8(1). pp. 82-87.
Basri W., Examining the impact of artificial intelligence (AI)-assisted social media marketing on the performance of small and medium enterprises. International Journal of Computational Intelligence Systems. 2020. 13(1). pp. 142-152.
Korzynski P., Mazurek G., Krzypkowska P. and Kurasinski A., Artificial intelligence prompt engineering as a new digital competence: Analysis of generative AI technologies such as ChatGPT. Entrepreneurial Business and Economics Review. 2023. 11(3). pp. 25-37.
He W., Tian X., Chen Y. and Chong D. Actionable social media competitive analytics for understanding customer experiences. Journal of Computer Information Systems. 2016. 56(2), pp. 145-155.
Solanki S.R. and Khublani D.K. From Script to Screen: Unveiling Text-to-Video Generation. In Generative Artificial Intelligence: Exploring the Power and Potential of Generative AI. 2024. (pp. 81-112). Berkeley CA: Apress.
Elasri M., Elharrouss O., Al-Maadeed S., and Tairi H. Image generation: A review. Neural Processing Letters. 2022. 54(5). pp. 4609-4646.
Elharrouss O., Almaadeed N., Al-Maadeed S. and Akbari Y. Image inpainting: A review. Neural Processing Letters. 2020. pp. 2007-2028.
Taira Y., Hardisty D.J., and Basto da Silva R.J.B. Upscaling brand image: UNIQLO Japan. The CASE Journal. 2023. 19(3), pp. 381-416.
Singh A., May. A survey of ai text-to-image and ai text-to-video generators. In 2023 4th International Conference on Artificial Intelligence, Robotics and Control (AIRC).2023 (pp. 32-36). IEEE.
Argaw D.M., Heilbron F.C., Lee J.Y., Woodson M. and Kweon I.S. October. The anatomy of video editing: A dataset and benchmark suite for ai-assisted video editing. In European Conference on Computer Vision.2022, (pp. 201-218). Cham: Springer Nature Switzerland.