СУЧАСНІ ТРЕНДИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Ключові слова: SMM, цифровий маркетинг, інструменти онлайн комунікацій, соціальні мережі, інтернет-маркетинг

Анотація

Проаналізовано особливості трендових інструментів соціального діджитал-маркетингу. Підкреслено необхідність використання цифрових інструментів для підвищення ефективності взаємодії українських компаній зі своєю цільовою аудиторією, такі як контент-маркетинг, пошукова оптимізація, персоналізована реклама та штучний інтелект у маркетингових стратегіях.. Наведено основні тенденції просування товарів і послуг через соціальні мережі. Розглянуто методи реалізації цифрового маркетингу в контексті просування товарів та послуг у цифровому просторі. Описано особливості діджитал-маркетингу в контексті конкретної соціальної мережі. Особлива увага приділена ролі автоматизації маркетингових процесів та омніканальному підходу у взаємодії з клієнтами. Визначено основні виклики та перспективи розвитку цифрового маркетингу в умовах зростаючої конкуренції та змін споживчої поведінки.

Посилання

Liu, X., Shin, H., & Burns, A. C. (2021). Examining the impact of luxury brand’s social media marketing on customer engagement: Using big data analytics and natural language processing. Journal of Business Research, 125, 815–826. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.04.042 (дата звернення: 3.02.2025)

Sokolova, K., & Kefi, H. (2020). Instagram and YouTube bloggers promote it, why should I buy? How credibility and parasocial interaction influence purchase intentions. Journal of Retailing and Consumer Services, 53(101742), 101742. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2019.01.011 (дата звернення: 3.02.2025)

Ihnatenko Р. (2022). Target advertising technologies: essence and efficiency. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 1(42), 428–435. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.42.2022.3715 (дата звернення: 1.02.2025)

Біловодська О. А., Кулік Д. І. Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. Харків : ХДУХТ, 2020. С. 107–108.

Виноградова О. В., Дрокіна Н. І., Дарчук В. Г. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2020. № 1(31). С. 11–20.

Герасимчук Т. А. Управління маркетингом підприємств торгівлі в соціальних мережах. Тези до збірника конференції «Реклама: інтеграція теорії та практики». 2017. С. 22–24.

Двуліт З. П., Наумчук С. І. Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній. Економiка та держава. 2018. № 10. С. 10–13.

Процишин Ю. Т. Ефективність використання e-mail маркетингу. Мистецтво наукової думки. 2019. №5. С. 13–15.

Парсяк В. Н. Маркетинг: гібридна дійсність: підручник. Одеса : Олді-плюс, 2023. 566 с.

Семенюк С. Б., Фалович В. А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 4 (1). С. 61–72.

Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Marketing and Digital Technologies. 2017. № 1. С. 20–33.

Філіна О. В. Тенденції використання соціальних мереж підприємствами. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2020. № 2(32).

Liu, X., Shin, H., & Burns, A. C. (2021) Examining the impact of luxury brands social media marketing on customer engagement: Using big data analytics and natural language processing. Journal of Business Research, 125, 815–826. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.04.042 (accessed February 3, 2025)

Sokolova, K., & Kefi, H. (2020) Instagram and YouTube bloggers promote it, why should I buy? How credibility and parasocial interaction influence purchase intentions. Journal of Retailing and Consumer Services, 53(101742), 101742. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2019.01.011 (accessed February 3, 2025)

Ihnatenko, R. (2022) Target advertising technologies: essence and efficiency. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 1(42), 428–435. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.42.2022.3715 (accessed February 1, 2025)

Bilovodska, O. A., & Kulik, D. I. (2020) Perevahy ta nedoliky vykorystannia lideriv dumok yak instrumentu marketynhu vplyvu. Rozvytok kharchovykh vyrobnytstv, restorannoho ta hotelnoho hospodarstv i torhivli: problemy, perspektyvy, efektyvnist [Advantages and disadvantages of using opinion leaders as an influence marketing tool]. Development of food production, restaurant and hotel industry and trade: problems, prospects, effectiveness (pp. 107–108). Kharkiv: KhDUKhT. (in Ukrainian)

Vynohradova, O. V., Drokina, N. I., & Darchuk, V. H. (2020) Mozhlyvosti mesendzher-marketynhu dlia prosuvannia tovariv ta posluh v interneti [Messenger marketing opportunities for promoting goods and services on the Internet]. Ekonomika. Menedzhment. Biznes, 1(31), 11–20. (in Ukrainian)

Herasymchuk, T. A. (2017) Upravlinnia marketynhom pidpryiemstv torhivli v sotsialnykh merezhakh [Marketing management of retail enterprises in social networks]. Reklama: intehratsiia teorii ta praktyky (pp. 22–24). (in Ukrainian)

Dvulit, Z. P., & Naumchuk, S. I. (2018) Kontent-marketynh yak instrument uspishnoho funktsionuvannia vitchyznianykh kompanii [Content marketing as a tool for the successful functioning of domestic companies]. Ekonomika ta derzhava, 10, 10–13. (in Ukrainian)

Protsyshyn, Yu. T. (2019) Efektyvnist vykorystannia e-mail marketynhu [The effectiveness of using e-mail marketing]. Mystetstvo naukovoi dumky, 5, 13–15. (in Ukrainian)

Parsiak, V. N. (2023) Marketynh: hibrydna diisnist [Marketing: Hybrid Reality: A Tutorial]. Odesa: Oldi-plius. (in Ukrainian)

Semeniuk, S. B., & Falovych, V. A. (2020) Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. [Modern trends in the use of marketing in business activities]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, 4(1), 61–72. (in Ukrainian)

Savytska, N. L. (2017) Marketynh u sotsialnykh merezhakh: stratehii ta instrumenty na rynku B2C [Social media marketing: strategies and tools in the B2C market]. Marketing and Digital Technologies, 1, 20–33. (in Ukrainian)

Filina, O. V. (2020) Tendentsii vykorystannia sotsialnykh merezh pidpryiemstvamy [Trends in the use of social networks by businesses]. Ekonomika. Menedzhment. Biznes, 2(32). (in Ukrainian)

Переглядів статті: 8
Завантажень PDF: 4
Опубліковано
2025-04-30
Як цитувати
Корнієнко, О. (2025). СУЧАСНІ ТРЕНДИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ. Київський економічний науковий журнал, (9), 127-134. https://doi.org/10.32782/2786-765X/2025-9-17