SMM-КОПІРАЙТИНГ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРИВЕРНЕННЯ УВАГИ СПОЖИВАЧІВ ДО КОНТЕНТУ

Ключові слова: копірайтинг, PR, SMM-копірайтинг, контент, копірайтер, Instagram, лендінг, SEO, цільова аудиторія

Анотація

У статті розглянуто сучасну медійну практику, яка тісно пов'язана із SEO та контентом. Професіонали PR, журналісти та власники сайтів постійно стикаються із завданнями наповнення та просування контенту. Парадоксально, але навіть при широкому використанні Інтернету в усіх сферах бізнесу, «копірайтинг» досі залишається малодослідженим в науковому плані. Дана стаття спрямована на дослідження класифікації видів SMM-копірайтингу та узагальнення особливостей роботи соціальних копірайтерів. У статті проведено аналіз розвитку копірайтингу у контексті зв'язку з мас-медіа, грошовими та ринковими відносинами, а також рекламою. Автори дослідили найчастіше вживані терміни у цій сфері. Детальний аналіз присвячений SMM-копірайтингу, який є необхідним інструментом для написання текстів під різні соціальні мережі. У статті містяться систематизовані результати дослідження роботи соціальних копірайтерів, які повинні створювати текст для публікацій та розробляти загальну стратегію ведення облікового запису в соціальних мережах. Автори статті обґрунтовують алгоритми соціальних медіа, які вимагають високої продуктивності та постійної уваги від SMM-копірайтера. Копірайтери часто мають різні спеціалізації, зокрема написання інформаційних статей, PR-текстів та описів товарів. Проте найбільша майстерність потрібна для написання комерційних текстів, які мотивують до покупок. Тексти мають містити схований заклик до дії та спонукати обговорення матеріалу або обмін досвідом. Цікавий та живий контент є основою успішного просування сторінки та здобуття популярності. Для збільшення кількості підписників корисно використовувати рекламу на сторінках та в спільнотах у соціальних мережах. У такому випадку публікації повинні бути короткими та виразними, оскільки навіть коротке повідомлення повинно викликати бажання читати інші публікації на сторінці. Узагальнюючи вищесказане, копірайтинг – це молода сфера створення контенту, основна ідея якої полягає у створенні текстів на замовлення клієнтів. Найбільш популярним став SMM-копірайтинг – написання текстів для соціальних мереж, які тексти вимагають особливої уваги до того, як зацікавити читачів, які мають дуже обмежений час на прочитання. Головна мета SMM-копірайтингу – це прихований заклик до дії, що підштовхне читачів обговорити матеріал чи поділитися власним досвідом.

Посилання

Копірайтинг. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE (дата звернення 25.09.2022).

Копірайтинг в SMM: як писати щоб продавати. URL: https://webpromoexperts.net/blog/kopirajting-v-smm-kak-pisat-ctoby-prodavat/ (дата звернення: 25.09.2022)

Шестакова А.В., SMM та аналітика ринку : навч. посібн. Житомир : Державний університет «Житомирська політехніка», 2021. С. 111–116.

Що таке smm-копірайтинг: секрети успішного просування в соціальних мережах. URL: https://emis.ua/blog/chto-takoe-smm-kopirajting-sekrety-uspeshnogo-prodvizhenija-v-socialnyh-setjah/ (дата звернення: 25.09.2022).

Що таке SMM-копірайтинг? URL: https://fabrika-slov.com/uk/chto-takoe-smm-kopir (дата звернення: 25.09.2022).

Що таке копірайтинг, хто такий копірайтер і з чого почати новачкові. URL: https://lafounder.com/article/chto-takoe-copywriting#note-inline-6 (дата звернення: 25.09.20222).

Як стати копірайтером: все, що потрібно знати про професію. URL: https://happymonday.ua/kto-takoj-kopirajter-i-kak-im-stat (дата звернення: 25.09.2022).

Copywriting. Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE (accessed: 25.09.22).

Copywriting in SMM: how to write to sell. Available at: https://webpromoexperts.net/blog/kopirajting-v-smm-kak-pisat-ctoby-prodavat/ (accessed: 25.09.2022)

Shestakova A.V. (2021). SMM and market analytics: training manual. Zhytomyr: Zhytomyr Polytechnic State University, pp. 111–116.

What is smm copywriting: the secrets of successful promotion in social networks. Available at: https://emis.ua/blog/chto-takoe-smm-kopirajting-sekrety-uspeshnogo-prodvizhenija-v-socialnyh-setjah/ (accessed: 25.09.2022).

What is SMM copywriting? Available at: https://fabrika-slov.com/uk/chto-takoe-smm-kopir (accessed: 25.09.2022).

What is copywriting, who is a copywriter and where to start for beginners. Available at: https://lafounder.com/article/chto-takoe-copywriting#note-inline-6 (accessed: 25.09.2022).

How to become a copywriter: everything you need to know about the profession. Available at: https://happymonday.ua/kto-takoj-kopirajter-i-kak-im-stat (accessed: 25.09.2022).

Переглядів статті: 103
Завантажень PDF: 62
Опубліковано
2023-11-30
Як цитувати
Фісун, Ю., Борисенко, О., & Соболєва, А. (2023). SMM-КОПІРАЙТИНГ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРИВЕРНЕННЯ УВАГИ СПОЖИВАЧІВ ДО КОНТЕНТУ. Київський економічний науковий журнал, (3), 143-149. https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-3-21