МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В АГРОБІЗНЕСІ

Ключові слова: інтернет-маркетинг, сільськогосподарське підприємство, діджиталізація, просування в інтернеті, агробізнес

Анотація

Стаття присвячена дослідженню можливостей використання інтернет-маркетингу сільськогосподарськими підприємствами та визначенню інструментів, що впливають на його ефективність. У статті розглядається ряд інструментів, включаючи SMM, SEO, контент-маркетинг та SEM, які можуть бути використані для успішного просування продукції агробізнесу. Автори досліджують стратегічний підхід до вибору цих технологій, що може підвищити ефективність маркетингу, складну взаємодію між різними інструментами інтернет-маркетингу в аграрній галузі. Підкреслено важливість розуміння особливостей споживчої поведінки, властивих цільовим ринкам агробізнесу. Автори наголошують на необхідності використання аналітики даних інтернет-маркетингу для покращення взаємодії з клієнтами та вдосконалення маркетингової стратегії. Доведено, що агропідприємства можуть значно збільшити охоплення ринку та вплив у цифрову епоху, використовуючи інструменти інтернет-маркетингу у стратегічно скоординований спосіб.

Посилання

Kotler Ph., Keller K., Chernev A. Marketing Management. Global Edition, 16th Edition. 2022. URL: https://www.pearson.com/se/Nordics-Higher-Education/subject-catalogue/marketing/Kotler-Keller-Marketing-Management-Global-Edition-16e.html

Digital Marketing. 2022. URL: https://www.ama.org/topics/digital-marketing/

Patel N. What Is Digital Marketing? URL: https://neilpatel.com/what-is-digital-marketing/#:~:text=Digital%20marketing%20means%20using%20digital,promote%20a%20product%20or%20service

Види контекстної реклами та її роль для бізнесу. 2018. URL: https://webprofit.com.ua/vydy-kontekstnoyi-reklamy-ta-yiyi-rol-dlya-biznesu/

Kuzyk O. Internet Tools in Marketing Communications of Agribusinesses in Ukraine. Universal Journal of Agricultural Research. 2023. № 11(2). P. 217–229. URL: https://www.hrpub.org/download/20230330/UJAR1-10429147.pdf

Сомова О. Як змінився рейтинг соціальних мереж в Україні та світі: актуальна статистика після 24 лютого 2022 року. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/kak-izmenilsya-rejting-soczialnyh-setej-v-ukraine-i-mire-aktualnaya-statistika-posle-24-fevralya-2022-goda/#:~:text=,два%20роки%3F%20Після%20початку%20війни

Karapetyan Y. The effectiveness of Instagram reels as a modern internet marketing tools. Quarterly Academic Journal Economy & Management. 2022. № 3. Р. 100–105. URL: https://tert.nla.am/archive/NLA%20AMSAGIR/ailyntranq/2022(3).pdf

Mr. Shreyas B.D., Dr. Susheela Devi B Devaru. Impact of Digital Marketing Among Farmers in Agribusiness with Reference to Vivek Enterprises Holenarasipura Hassan. International Journal for Multidisciplinary Research. 2023. № 5. URL: https://www.ijfmr.com/papers/2023/5/6221.pdf

Munirah A., Ezdihar H. Learning the Real Estate Market Resilience: The Effectiveness of Internet Platforms in Marketing Strategy. International Journal of Sustainable Construction Engineering and Technology. 2022. Vol. 13. № 4. P. 185–191. URL: https://publisher.uthm.edu.my/ojs/index.php/IJSCET/article/view/12842/5333

Kotler Ph., Keller K., Chernev A. (2022) Marketing Management, Global Edition, 16th Edition. Available at: https://www.pearson.com/se/Nordics-Higher-Education/subject-catalogue/marketing/Kotler-Keller-Marketing-Management-Global-Edition-16e.html

Digital Marketing (2022). Available at: https://www.ama.org/topics/digital-marketing/

Patel N. (2022) What Is Digital Marketing? Available at: https://neilpatel.com/what-is-digital-marketing/#:~:text=Digital%20marketing%20means%20using%20digital,promote%20a%20product%20or%20service.

Types of contextual advertising and its role in business (2018). Available at: https://webprofit.com.ua/vydy-kontekstnoyi-reklamy-ta-yiyi-rol-dlya-biznesu/

Kuzyk O. (2023) Internet Tools in Marketing Communications of Agribusinesses in Ukraine. Universal Journal of Agricultural Research, no. 11(2), pp. 217–229. Available at: https://www.hrpub.org/download/20230330/UJAR1-10429147.pdf

Somova O. (2023) How the ranking of social networks in Ukraine and the world has changed: current statistics after February 24, 2022. Available at: https://web-promo.ua/ua/blog/kak-izmenilsya-rejting-soczialnyh-setej-v-ukraine-i-mire-aktualnaya-statistika-posle-24-fevralya-2022-goda/#:~:text=,два%20роки%3F%20Після%20початку%20війни

Karapetyan Y. (2022) The effectiveness of Instagram reels as a modern internet marketing tools. Quarterly Academic Journal Economy & Management, no. 3, pp. 100–105. Available at: https://tert.nla.am/archive/NLA%20AMSAGIR/ailyntranq/2022(3).pdf

Mr.Shreyas B.D., Dr. Susheela Devi B. Devaru (2023) Impact of Digital Marketing Among Farmers in Agribusiness with Reference to Vivek Enterprises Holenarasipura Hassan. International Journal for Multidisciplinary Research, no. 5. Available at: https://www.ijfmr.com/papers/2023/5/6221.pdf

Munirah A., Ezdihar H. (2022) Learning the Real Estate Market Resilience: The Effectiveness of Internet Platforms in Marketing Strategy. International Journal of Sustainable Construction Engineering and Technology, vol. 13, no. 4, pp. 185–191. Available at: https://publisher.uthm.edu.my/ojs/index.php/IJSCET/article/view/12842/5333

Переглядів статті: 136
Завантажень PDF: 254
Опубліковано
2023-11-30
Як цитувати
Луцій, О., & Скакун, О. (2023). МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В АГРОБІЗНЕСІ. Київський економічний науковий журнал, (3), 76-81. https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-3-12