МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В АГРОБІЗНЕСІ
Анотація
Стаття присвячена дослідженню можливостей використання інтернет-маркетингу сільськогосподарськими підприємствами та визначенню інструментів, що впливають на його ефективність. У статті розглядається ряд інструментів, включаючи SMM, SEO, контент-маркетинг та SEM, які можуть бути використані для успішного просування продукції агробізнесу. Автори досліджують стратегічний підхід до вибору цих технологій, що може підвищити ефективність маркетингу, складну взаємодію між різними інструментами інтернет-маркетингу в аграрній галузі. Підкреслено важливість розуміння особливостей споживчої поведінки, властивих цільовим ринкам агробізнесу. Автори наголошують на необхідності використання аналітики даних інтернет-маркетингу для покращення взаємодії з клієнтами та вдосконалення маркетингової стратегії. Доведено, що агропідприємства можуть значно збільшити охоплення ринку та вплив у цифрову епоху, використовуючи інструменти інтернет-маркетингу у стратегічно скоординований спосіб.
Посилання
Kotler Ph., Keller K., Chernev A. Marketing Management. Global Edition, 16th Edition. 2022. URL: https://www.pearson.com/se/Nordics-Higher-Education/subject-catalogue/marketing/Kotler-Keller-Marketing-Management-Global-Edition-16e.html
Digital Marketing. 2022. URL: https://www.ama.org/topics/digital-marketing/
Patel N. What Is Digital Marketing? URL: https://neilpatel.com/what-is-digital-marketing/#:~:text=Digital%20marketing%20means%20using%20digital,promote%20a%20product%20or%20service
Види контекстної реклами та її роль для бізнесу. 2018. URL: https://webprofit.com.ua/vydy-kontekstnoyi-reklamy-ta-yiyi-rol-dlya-biznesu/
Kuzyk O. Internet Tools in Marketing Communications of Agribusinesses in Ukraine. Universal Journal of Agricultural Research. 2023. № 11(2). P. 217–229. URL: https://www.hrpub.org/download/20230330/UJAR1-10429147.pdf
Сомова О. Як змінився рейтинг соціальних мереж в Україні та світі: актуальна статистика після 24 лютого 2022 року. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/kak-izmenilsya-rejting-soczialnyh-setej-v-ukraine-i-mire-aktualnaya-statistika-posle-24-fevralya-2022-goda/#:~:text=,два%20роки%3F%20Після%20початку%20війни
Karapetyan Y. The effectiveness of Instagram reels as a modern internet marketing tools. Quarterly Academic Journal Economy & Management. 2022. № 3. Р. 100–105. URL: https://tert.nla.am/archive/NLA%20AMSAGIR/ailyntranq/2022(3).pdf
Mr. Shreyas B.D., Dr. Susheela Devi B Devaru. Impact of Digital Marketing Among Farmers in Agribusiness with Reference to Vivek Enterprises Holenarasipura Hassan. International Journal for Multidisciplinary Research. 2023. № 5. URL: https://www.ijfmr.com/papers/2023/5/6221.pdf
Munirah A., Ezdihar H. Learning the Real Estate Market Resilience: The Effectiveness of Internet Platforms in Marketing Strategy. International Journal of Sustainable Construction Engineering and Technology. 2022. Vol. 13. № 4. P. 185–191. URL: https://publisher.uthm.edu.my/ojs/index.php/IJSCET/article/view/12842/5333
Kotler Ph., Keller K., Chernev A. (2022) Marketing Management, Global Edition, 16th Edition. Available at: https://www.pearson.com/se/Nordics-Higher-Education/subject-catalogue/marketing/Kotler-Keller-Marketing-Management-Global-Edition-16e.html
Digital Marketing (2022). Available at: https://www.ama.org/topics/digital-marketing/
Patel N. (2022) What Is Digital Marketing? Available at: https://neilpatel.com/what-is-digital-marketing/#:~:text=Digital%20marketing%20means%20using%20digital,promote%20a%20product%20or%20service.
Types of contextual advertising and its role in business (2018). Available at: https://webprofit.com.ua/vydy-kontekstnoyi-reklamy-ta-yiyi-rol-dlya-biznesu/
Kuzyk O. (2023) Internet Tools in Marketing Communications of Agribusinesses in Ukraine. Universal Journal of Agricultural Research, no. 11(2), pp. 217–229. Available at: https://www.hrpub.org/download/20230330/UJAR1-10429147.pdf
Somova O. (2023) How the ranking of social networks in Ukraine and the world has changed: current statistics after February 24, 2022. Available at: https://web-promo.ua/ua/blog/kak-izmenilsya-rejting-soczialnyh-setej-v-ukraine-i-mire-aktualnaya-statistika-posle-24-fevralya-2022-goda/#:~:text=,два%20роки%3F%20Після%20початку%20війни
Karapetyan Y. (2022) The effectiveness of Instagram reels as a modern internet marketing tools. Quarterly Academic Journal Economy & Management, no. 3, pp. 100–105. Available at: https://tert.nla.am/archive/NLA%20AMSAGIR/ailyntranq/2022(3).pdf
Mr.Shreyas B.D., Dr. Susheela Devi B. Devaru (2023) Impact of Digital Marketing Among Farmers in Agribusiness with Reference to Vivek Enterprises Holenarasipura Hassan. International Journal for Multidisciplinary Research, no. 5. Available at: https://www.ijfmr.com/papers/2023/5/6221.pdf
Munirah A., Ezdihar H. (2022) Learning the Real Estate Market Resilience: The Effectiveness of Internet Platforms in Marketing Strategy. International Journal of Sustainable Construction Engineering and Technology, vol. 13, no. 4, pp. 185–191. Available at: https://publisher.uthm.edu.my/ojs/index.php/IJSCET/article/view/12842/5333