ЦИФРОВІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕВЕЛОПЕРСЬКОЇ КОМПАНІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ОРІЄНТИР
Анотація
Стаття присвячена дослідженню цифровізації маркетингової діяльності девелоперської компанії як інноваційного орієнтиру. Встановлено, що на сучасному етапі функціонування економіки України обрано загальний курс на цифровізацію, що характеризується проникненням цифрових технологій в різні сфери економічної діяльності. Обґрунтовано важливість впровадження в сфері будівництва та девелопменту нових технологій з врахуванням стратегічно важливої ролі цих сфер діяльності для відновлення пошкодженої в наслідок військової агресії росії інфраструктури та житлового фонду України. Доведено необхідність трансформації маркетингової діяльності, зважаючи на переваги, які має застосування цифрових інструментів. Із застосуванням методів аналізу, синтезу систематизації та логічного узагальнення розглянуто застосування цифрових інструментів маркетингу з врахуванням їх направленості на вдосконалення окремих аспектів маркетингової діяльності.
Посилання
Дашко І.М., Михайліченко Л.В. Тенденції розвитку цифрової економіки в Україні та країнах ЄС. Ефективна економіка. 2024. № 7. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.7.30
Акулюшина М.О. Ісламова А.Є., Біюк В.А. Перспективи розвитку цифрової економіки в Україні. Економіка та суспільство. 2024. №61. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-11
Краус Н.М. Краус К.М. Цифровізація в умовах інституційної трансформації економіки: базові складові та інструменти цифрових технологій. Інтелект XXI. 2018. № 1. С. 211–214.
Череп О.Г., Дашко І.М., Бехтер Л.А., Підлісний Р.О. Переваги та виклики цифровізації економіки України. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2024. Том 9. № 1. С. 131–135.
Вишневський В.П. та ін. Цифровізація економіки України: трансформаційний потенціал: монографія / за ред. В.П. Вишневського, С.І. Князєва. Київ : Академперіодика, 2020. 188 с.
Кулакова С., Житник О. Цифровізація економіки України та e-commerce як її складова. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: економічні науки. 2022. № 6. Т. 1 (312). С. 196–201. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(1)-29
Башлай С.В., Яремко І.І. Цифровізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів. Економіка та суспільство. 2023. № 48. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-48
Галущак О., Галущак М., Машлій Г. Цифровізація в Україні: еволюційні перетворення. Галицький економічний вісник. 2023. № 2. Т. 81. С. 155–163. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.02.155
Білоусько Т.М. Цифровізація маркетингової діяльності підприємства. Економіка та суспільство. 2023. № 52. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-76
Грабович І.В. Світові тенденції застосування інструментів цифрового маркетингу. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2022. Вип. 42. С. 34–41. DOI: https://doi.org/10.32782/2413-9971/2022-42-6
Деділова Т.В., Сідельнікова В.К. Актуальні напрямки маркетингу в умовах цифровізації. Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. 2023. № 1 (30). С. 126–134.
Кримська А.О., Балик У.О., Клімова І.О. Цифрова трансформація у сфері маркетингу: нові підходи та можливості. Академічні візії. 2023. Вип. 26. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/794
Кучерук О., Болотний Ю. Цифровізація маркетингових комунікацій у креативному бізнесі як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств. Modeling the Development of the Economic Systems. 2024. № 2. С. 271–276. DOI: https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-36
Пушкар Т.А., Жовтяк Г.А., Серьогіна Д.О. Особливості впровадження цифрового маркетингу в сфері будівництва. Комунальне господарство міст. 2024. Вип. 186. T.5. C. 18–24.
Dashko I. M., Mykhailichenko L. V. (2024) Tendentsii rozvytku tsyfrovoi ekonomiky v Ukraini ta krainakh YeS [Trends in the development of the digital economy in Ukraine and EU countries]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, vol. 7. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.7.30
Akuliushyna M.O. Islamova A.Ie., Biiuk V.A. (2024) Perspektyvy rozvytku tsyfrovoi ekonomiky v Ukraini [Prospects for the development of the digital economy in Ukraine]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol.61. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-11
Kraus N. M. Kraus K. M. (2018) Tsyfrovizatsiia v umovakh instytutsiinoi transformatsii ekonomiky: bazovi skladovi ta instrumenty tsyfrovykh tekhnolohii [Digitization in the conditions of institutional transformation of the economy: basic components and tools of digital technologies]. Intelekt XXI – Intelligence XXI, vol. 1, pp. 211–214.
Cherep O. H., Dashko I. M., Bekhter L. A., Pidlisnyi R. O. (2024) Perevahy ta vyklyky tsyfrovizatsii ekonomiky Ukrainy [Advantages and challenges of digitalization of the economy of Ukraine]. Ukrainskyi zhurnal prykladnoi ekonomiky ta tekhniky – Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology, vol. 9, no. 1, pp. 131–135.
Vyshnevskyi V. P., Kniaziev S. I. (eds.) (2020) Syfrovizatsiia ekonomiky Ukrainy: transformatsiinyi potentsial: monohrafiia [Digitization of the economy of Ukraine: transformational potential: monograph]. Kyiv: Akademperiodika (in Ukrainian)
Kulakova S., Zhytnyk O. (2022) Tsyfrovizatsiia ekonomiky Ukrainy ta e-commerce yak yii skladova [Digitization of the economy of Ukraine and e-commerce as its component]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: ekonomichni nauky – Bulletin of the Khmelnytskyi National University. Series: economic sciences, no.6, vol. 1 (312), pp. 196–201. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(1)-29
Bashlai S. V., Yaremko I. I. (2023) Tsyfrovizatsiia ekonomiky Ukrainy v umovakh yevrointehratsiinykh protsesiv [Digitization of the economy of Ukraine in the context of European integration processes]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 48. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-48
Halushchak O., Halushchak M., Mashlii H. (2023) Tsyfrovizatsiia v Ukraini: evoliutsiini peretvorennia [Digitization in Ukraine: evolutionary transformations]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk – Galician Economic Bulletin, no. 2, vol. 81, pp. 155–163. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.02.155
Bilousko T. M. (2023) Tsyfrovizatsiia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva [Digitization of marketing activities of the enterprise]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 52. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-76
Hrabovych I. V. (2022) Svitovi tendentsii zastosuvannia instrumentiv tsyfrovoho marketynhu [World trends in the use of digital marketing tools]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo – Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. Series: International economic relations and the world economy, vol. 42, pp. 34–41. DOI: https://doi.org/10.32782/2413-9971/2022-42-6
Dedilova T. V., Sidelnikova V. K. (2023) Aktualni napriamky marketynhu v umovakh tsyfrovizatsii [Current directions of marketing in conditions of digitalization]. Problemy i perspektyvy rozvytku pidpryiemnytstva – Problems and prospects of entrepreneurship development, vol. 1 (30), pp. 126–134.
Krymska A. O., Balyk U. O., Klimova I. O. (2023) Tsyfrova transformatsiia u sferi marketynhu: novi pidkhody ta mozhlyvosti [Digital transformation in the field of marketing: new approaches and opportunities]. Akademichni vizii – Academic visions, vol. 26. Available at: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/794
Kucheruk O., Bolotnyi Yu. (2024) Tsyfrovizatsiia marketynhovykh komunikatsii u kreatyvnomu biznesi yak kliuchovyi faktor pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [Digitization of marketing communications in creative business as a key factor in increasing the competitiveness of enterprises]. Modeling the Development of the Economic Systems, vol. 2, pp. 271–276. DOI: https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-36
Pushkar T. A., Zhovtiak H. A., Serohina D. O. (2024) Osoblyvosti vprovadzhennia tsyfrovoho marketynhu v sferi budivnytstva [Features of the implementation of digital marketing in the field of construction]. Komunalne hospodarstvo mist – Communal management of cities, no. 186, vol. 5, pp. 18–24.