ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ З ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИЧНОЮ СИСТЕМОЮ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Стаття присвячена дослідженню та обґрунтуванню заходів щодо підвищення ефективності управління логістичною системою на підприємствах – експортерах. Встановлено, що логістична наука у господарському середовищі ґрунтується на окремих напрацюваннях, здійснених у військовій та математичній сферах, і на досягненнях таких споріднених бізнес-дисциплін як управління запасами, імітаційне моделювання. Визначено, що головне місце в логістиці належить матеріальним та супутнім йому інформаційним та фінансовим потокам, дослідження сутності і особливостей яких виявило проблему їхньої синхронізації під час руху. Авторами надано власне визначення поняття логістичної системи, як складної багаторівневої системи, що містить підсистеми, об’єднані в єдиному безперервному процесі управління підприємством, враховує вплив одного елемента на інші, має прямі та зворотні зв’язки із зовнішнім середовищем та ґрунтується принципах гнучкості, адаптивності, сумісності та взаємозв’язку усіх її ланок. Доведено, що організація збутової діяльності ТОВ «Колтекагрохім» має бути розглянута не відокремлено від закупівельної, а в системній взаємозалежності та взаємозв’язку процесів розподілу з процесам постачання. В результаті узагальнення дослідження уточнено принципи логістичного управління, на базі яких гармонізується рух товарних та інформаційних потоків в єдиній системі ТОВ «Колтекагрохім». Авторами доведено, що складське господарство є важливою складовою частиною торгівельної діяльності ТОВ «Колтекагрохім», однак стан його розвитку не відповідає сучасним вимогам. Серйозної уваги потребує реконструкція і технічне переозброєння існуючих складів. Авторами пропонується розглядати торговельну логістику в межах єдиного потокового процесу переміщення товарів та інформації вздовж усього логістичного ланцюга від виробника до кінцевого споживача.
Посилання
Слободяник А.М., Плотник П.А., Зазимко С.А. Проблема впровадження сучасного управління агрохолдингом в умовах діджиталізації. Ефективна економіка. 2020. Вип. 4, URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7808
Слободяник А.М., Сиза В.О. Удосконалення моделі інтегрованої системи менеджменту якості на агропромислових підприємствах. Агросвіт. 2021. № 4. С. 45–50. DOI: https://doi.org/10.32702/23066792.2021.4.45
Слободяник А.М., Семижон Є.М. Маркетингові аспекти ключових проблем промислових підприємств України. Агросвіт. №3. 2021. С. 55-65. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2021.3.55
Могилевська О., Слободяник А., Данилевська-Жугунісова О. Ключові аспекти ціноутворення як елемент маркетингової політики підприємства. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 2. С. 140–145. DOI: https://doi.org/10.35774/econa2022.02.140
Могилевська О.Ю., Слободяник А.М., Сідак І.В. Вплив штучного №інтелекту га українську і міжнародну економіку. Київський економічний науковий журнал. 2023. № 1. С. 45–52. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-1-6.
Abuselidze G., Slobodianyk A. (2022) Marketing Aspects of the Key Issues of Agricultural Machinery in the Industrial Enterprises. Journal of Optimization in Industrial Engineering, vol. 15(1), рр. 311–320. DOI: https://dx.doi.org/10.22094/joie.2021.1921197.1819
Slobodianyk, A. et al. Methods of Analysis of Commercial Activity and Marketing Pricing Policy at Processing Enterprises in Ukraine. International Scientific and Practical Conference Current trends in the development of modern scientific thought. 2022. рр. 196–201.
Mohylevska O., Romanova L., Zalizniuk V., Коvalenko N., Demydiuk S. Marketing mechanisms for improving the efficiency of industrial enterprises. Науковий вісник НГУ. Дніпро: НГУ. № 1. 2020. С. 165–170. DOI: https://doi.org/10.33271/nvngu/2020-1/165
Slobodianyk A., Plotnyk P. and Zazymko S. (2020) The problem of implementation of the modern agroholding management in the conditions of digitalization. Efektyvna ekonomika, vol. 4. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7808
Slobodianyk A. Syza V. (2021) Improvement of the model of the integrated quality management system at agro-industrial enterprises. Agrosvit, no. 4, pp. 45–50. DOI: https://doi.org/10.32702/23066792.2021.4.45
Slobodianyk A., Semyshon Y. (2021) Marketing aspects of key problems of industrial enterprises of Ukraine. Agrosvit, no. 3, pp. 55–65. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2021.3.55
Mogilevska O., Slobodyanyk A., and Danilevska-Zhugunisova O. (2022) Key aspects of pricing as an element of enterprise marketing policy. Economic analysis, no. 32 (2), pp. 140–145. DOI: https://doi.org/10.35774/econa2022.02.140
Mohylevska О., Slobodyanyk А., Sidak І. (2023) The impact of artificial intelligence on the Ukrainian and international economy. Kyivskyi ekonomichnyi naukovyi zhurnal, no. (1), pp. 45–52. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-1-6.
Abuselidze G., Slobodianyk A. (2022) Marketing Aspects of the Key Issues of Agricultural Machinery in the Industrial Enterprises. Journal of Optimization in Industrial Engineering, vol. 15(1), pp. 311–320. DOI: https://dx.doi.org/10.22094/joie.2021.1921197.1819
Slobodianyk A. et al. (2022) Methods of Analysis of Commercial Activity and Marketing Pricing Policy at Processing Enterprises in Ukraine. International Scientific and Practical Conference Current trends in the development of modern scientific thought. Pp. 196–201.
Mohylevska O., Romanova L., Zalizniuk V., Коvalenko N., Demydiuk S. (2020) Marketing mechanisms for improving the efficiency of industrial enterprises. Naukovyi visnyk NHU. Dnipro: NHU. No. 1, pp. 165–170. DOI: https://doi.org/10.33271/nvngu/2020-1/165